

יחידות תפעוליות עתירות עבודה אנושית כיום כגון: מרכזי מכירה ושירות, יחידות תפעול, חדרים עורפיים, לוגיסטיקה, כספים, תפ”י וניהול IT.
תהליכי הזמנה למזומן – הפקות ובקרות הזמנות/חשבוניות/קבלות/תאריכי אספקה/הוראות תשלום, משלוח התראות גביה
הפקה אוטומטית של דוחות ממערכת – בחתכים, תנאים, טריגרים ותדירויות שונות
הקמה, עדכון ובקרות מידע סטטי מוצרים, מחירונים, ספקים, לקוחות, תנאי תשלום
הפקת מיילים, הודעות ותזכורות אוטומטיות –
בחתכים, תנאים, טריגרים ותדירויות שונות.
קליטת דפי חשבון למערכת ה – ERP –
בנקים שונים
שירות לקוחות – ריכוז מידע הפקת תמונת לקוח ומידע ממגוון מערכות, עדכון פרטי לקוחות במערכות בעקבות פניות בערוצים שונים.
הפקת דוחות, ניהול מלאי ותזמון חומרים –
איתור פריטים במלאי מינימום, ביצוע חישובים והפקת דוחות רוטיניים כ”פלנרים”.
ניהול IT – איתור אפליקציות ארגוניות לא מגיבות, איפוס סיסמאות והקמת יוזרים, הקמת משימות עבודה כתגובה להתראות א”מ וטכנולוגיות.
תכנון ובקרות רכש – בחירת ספקים ומשלחים לרכש אופטמלי באופן דינמי ועוד.
ניהול HR – ביצוע תהליכי קליטה ועזיבה של עובדים במערכות הארגוניות, ביצוע בקרות על החזרי הוצאות.
התאמות אטומטיות כתוצאה מעדכונים באתרי ספקים – מחירים, מק”טים ועוד.
הכשרה ארגונית – פתרונות Guide Me להדרכת עובדים על תפעות מערכות באופן דינמי או כחלק מתהליך הכשרה.
“שכבת” יכולות הבנה, לימוד והסקה המאפשרות לרובוטים לבצע פעילויות “אנושיות” בצורה עצמאית.
מדובר ברובד משלים ליכולות התפעוליות ב-RPA.
תהליכים – לימוד ויצירה אוטומטית של תהליכים רובוטיים חדשים לאחר ניטור תהליכים קיימים, וטיפול אוטומטי בשגויים בתהליכים.
מסמכים – פענוח אוטומטי של טקסט ממסמכים מודפסים במבנה קבוע או משתנה, וסיווג אוטומטי של מיילים עפ”י נושאם ותוכן הצרופות שלהם
שפה והבנה – יכולות צאט מתקדמות, הבנת כוונות בן אנוש המתכתב עם הרובוטים ומצבו הרגשי בעת הפניה, כולל הבנה מלל חופשי.
תמונות – יכולת הבנה והסקה אוטומטית מתמונות והבנת משמעותם. למשל זיהוי מספר רכב בתמונה של כלי רכב.