RPA – אוטומציית IT קלה ומהירה לתהליכים ארגוניים

לקוחות ממליצים

מהו RPA - Robotic Process Automation?

  • יוזר וירטואלי (רובוט) המבצע פעילויות מחזוריות על מסכי המערכות הארגוניות, בדומה למשתמש אנושי. ניתן לדמות את הרובוט לסוג של “מאקרו” הפועל על כל סוגי הסביבות הטכנולוגיות והאפליקציות הארגוניות גם יחד.
  • פתרון לאוטומציה ארגונית מהירה של תהליכי תפעול שירות אנושיים רוטיינים, בתצורה שלא הייתה כדאית או ישימה טכנולוגית עד כה.
  • מדובר בשוק הצומח בקצב המהיר ביותר בתחום ה- IT הארגוני.

מהן התועלות המרכזיות לארגון?

הקטנת הוצאות התפעול

רובוט פועל 24/7 ויעיל עד פי 4.5! ממשתמש אנושי

שיפור פרודקטיביות ושביעות רצון העובדים

משתמשים יבצעו פעולות הדורשות שיקול דעת לעומת פעולות רוטיניות

הורדת הסיכון התפעולי

רובוטים עקביים ואינם מבצעים טעויות אנוש

מהירות ביצוע

זמני ביצוע מהירים מזמן משתמש אנושי

השגת ROI מהיר ביותר

בהשוואה לפתרונות אוטומציה ואינטגרציה אלטרנטיביים

סוגי יחידות ארגוניות מתאימות?

יחידות תפעוליות עתירות עבודה אנושית כיום כגון: מרכזי מכירה ושירות, יחידות תפעול, חדרים עורפיים, לוגיסטיקה, כספים, תפ”י וניהול IT.

סוגי תהליכים מתאימים?

  • תהליכים תפעוליים רוטיניים על מערכות ארגוניות.
  • תהליכים בעלי לוגיקה עסקית מובנה ועצי החלטות.
  • לרוב, תהליכים על מספר מערכות ארגוניות במשולב: מערכת CRM, ERP, ליבה, מייל, אתרים חיצוניים, SMS וכו’.

דוגמאות ל-Use Cases

תהליכי הזמנה למזומן – הפקות ובקרות הזמנות/חשבוניות/קבלות/תאריכי אספקה/הוראות תשלום, משלוח התראות גביה

הפקה אוטומטית של דוחות ממערכת – בחתכים, תנאים, טריגרים ותדירויות שונות

הקמה, עדכון ובקרות מידע סטטי מוצרים, מחירונים, ספקים, לקוחות, תנאי תשלום

הפקת מיילים, הודעות ותזכורות אוטומטיות – 

בחתכים, תנאים, טריגרים ותדירויות שונות.

קליטת דפי חשבון למערכת ה – ERP

בנקים שונים

שירות לקוחות – ריכוז מידע הפקת תמונת לקוח ומידע ממגוון מערכות, עדכון פרטי לקוחות במערכות בעקבות פניות בערוצים שונים.

הפקת דוחות, ניהול מלאי ותזמון חומרים – 

איתור פריטים במלאי מינימום, ביצוע חישובים והפקת דוחות רוטיניים כ”פלנרים”.

ניהול IT – איתור אפליקציות ארגוניות לא מגיבות, איפוס סיסמאות והקמת יוזרים, הקמת משימות עבודה כתגובה להתראות א”מ וטכנולוגיות.

תכנון ובקרות רכש –  בחירת ספקים ומשלחים לרכש אופטמלי באופן דינמי ועוד.

ניהול HR – ביצוע תהליכי קליטה ועזיבה של עובדים במערכות הארגוניות, ביצוע בקרות על החזרי הוצאות.

התאמות אטומטיות כתוצאה מעדכונים באתרי ספקים – מחירים, מק”טים ועוד.

הכשרה ארגונית – פתרונות Guide Me להדרכת עובדים על תפעות מערכות באופן דינמי או כחלק מתהליך הכשרה.

מהו IPA - Intelligent Process Automation

“שכבת” יכולות הבנה, לימוד והסקה המאפשרות לרובוטים לבצע פעילויות “אנושיות” בצורה עצמאית.

מדובר ברובד משלים ליכולות התפעוליות ב-RPA.

כיווני ההתפתחות של IPA - Intelligent Process Automation

תהליכים – לימוד ויצירה אוטומטית של תהליכים רובוטיים חדשים לאחר ניטור תהליכים קיימים, וטיפול אוטומטי בשגויים בתהליכים.

מסמכים – פענוח אוטומטי של טקסט ממסמכים מודפסים במבנה קבוע או משתנה, וסיווג אוטומטי של מיילים עפ”י נושאם ותוכן הצרופות שלהם

שפה והבנה – יכולות צאט מתקדמות, הבנת כוונות בן אנוש המתכתב עם הרובוטים ומצבו הרגשי בעת הפניה, כולל הבנה מלל חופשי.

תמונות – יכולת הבנה והסקה אוטומטית מתמונות והבנת משמעותם. למשל זיהוי מספר רכב בתמונה של כלי רכב.

כיצד רובוטים פועלים מבחינה טכנולוגית?

  • הפלטפורומות הרובוטיות כוללות שילוב של יכולות Front End:
    יכולות עבודה של משתמשים אנושיים במסכי האפליקציות הארגוניות.
  • לצד יכולות Back End:
    קריאה וכתיבה מבסיסי נתונים, הפעלת API, Web Service, עבודה מול קבצים, XML ועוד.
  • תהליכי RPA רובוסטיים כוללים שילוב של יכולות ה- Front וה- Back גם יחד, עובדה ההופכת אותן לפיתרונות טכנולוגיים מאד עוצמתיים.

היתרונות המבדלים של HMS בתחום

ניסיון

הגוף המוביל בארץ ביישומי RPA

  • פריסת לקוחות RPA רחבה במגזר הפיננסי וארגונים גדולים.
  • ניסיון על גבי עשרות ומערכות ארגוניות.
  • מאות תהליכים כבר בייצור.
  • התמודדות עם אתגרים טכנולוגיים ותהליכים ארגוניים מורכבים.
איכות וכישורי הצוות

שילוב של RPA Champions ו- RPA Experts

  • 30 RPA Experts
  • כל Expert עובר תהליכי מיון והכשרה פנימיים.
  • כל Expert מממש את מלוא מחזור החיים של ה- RPA. התוצאה – מומחה אחד בלבד למימוש תהליך קצה לקצה!
  • צוות Customer Success בהובלת RPA Champions
איכות התוכן המפותח

תהליכי RPA עצמאיים הפעילים בצורה רציפה ללא צורך בהשגחה

  • מתודולוגיה סדורה לאפיון ופיתוח תוכן RPA.
  • הקפדה על עמידה בדרישות קדם לכל תהליך.
  • שילוב מנגנונים מובנים לטיפול במקרי קצה ונפילות לא מתוכננות ומקרי ברירת מחדל.
  • ערך מוסף נפוץ שיפורי תהליכים כגון האחדה, קיצור, ייעול ואף הרחבת השירות הקיים.
ייחודיות מסחרית

אחריות קצה לקצה

  • HMS אחראית מול הספק הן על פיתוח התוכן והן על הפלטפורמה.
  • מודל של Fix ושעתי בתעריפים אטרקטיביים.
שינוי גודל פונט
ניגודיות