ניהול פורטפוליו פרויקטים – PPM

ניהול פורטפוליו של פרויקטים הינו השלב הבא בהתפתחות ניהול הפרויקטים הארגוניים. תפיסה זו שמה דגש על תיעדוף, בחינה ואיזון של סביבה מרובת פרויקטים. ניהול הפורטפוליו מאפשר את הצלחת הפרויקט הבודד בדגש על הצלחת הארגון וריבוי הפרויקטים

התפיסה  מתייחסת לתהליכי תיעדוף, בחירה ואיזון של פרויקטים ומשאבים, תוך מטרה ליצור הלימה מיטבית בין השקעות לאסטרטגיה.Proceed מתמחה בניהול פרויקטי יישום והטמעה של מתודולוגיות PPM בישראל תוך שימוש בכלים הטכנולוגיים המתקדמים מסוגם בשוק העולמי. Proceed מתאימה את יישום PPM  לאופי הארגון ולרמת הבשלות שלו.

 

יכולות ליבה:

  • ניסיון מוכח רב שנים בניהול פרויקטים והקמת מנהלות לניהול פרויקטים
  • כ"א מיומן: תהליך הכשרה מקיף והסמכה פנימית לכל יועצי החברה
  • מעטפת מתודולוגית מלאה (Best Practices) המתאימה לארגונים מקומיים וגלובאליים
  • ניסון ביישום מערכות מדף מובילות לניהול פורטפוליו פרויקטים

שירותים מרכזיים בתחום:

  • PPM – ניהול פורטפוליו פרויקטים (Project Portfolio Management)
  • תכנון תפיסת IT Governance
  • PMO – מתן ייעוץ ושירותים מנוהלים
  • Office of the CIO – מתן שירותים למשרד המנמ"ר
  • פיתוח מוצרים חדשים (NPD)
  • הטמעת פתרונות ניהול פורטפוליו פרויקטים באמצעות CA-Clarity

מידע נוסף


ניהול פורטפוליו של פרויקטים (PPM)

שרטוט המדגים את כלל שלבי התהליך:

PPM - שלבי התהליך

מתודולוגיית חמשת השלבים 

בעזרת מתודולוגיית חמשת השלבים, Proceed "תופרת" לארגון פתרון PPM מקצה לקצה. אנו מאמינים כי ארגון אחד אינו זהה לארגון אחר ולכן יש להתאים את הפתרון לפי אופיו של הארגון. 

בניית פתרון מתאים לכל ארגון תתבסס על Best Practices קיימים, על הניסיון העשיר אותו צברנו במשך השנים יחד עם לקוחותינו. אנו יודעים כי ביצוע הטמעה של מערכת חדשה בארגון הינו פרויקט בפני עצמו ולכן מבטיחים ללוות את הפרויקט הזה מקצה לקצה כולל יצירת לובי וגם טיפול בהתנגדויות אם צריך. 

PPM - מתודולוגיית חמשת השלבים

 

תפיסת IT Governance

IT Governance  הנה תפיסה ניהולית ביסודה. בניית תהליכי IT Governance כוללת תמיכה בנושאים רבים השזורים בפעילות הארגון, כגון- ניהול דרישות, פורטפוליו, תהליכים, פרויקטים, משאבים, תקציבים, גרסאות ומשאבי ה-IT.

Proceed  מספקת פתרונות המטפלים במחזור החיים המלא של הארגון. במסגרת פעילות זו אנו משלבים ייעוץ, יישום פתרונות, שינוי תהליכי עבודה ומבנה ארגוני והקמת פורומים לטובת הנושא בארגון.

Office of the CIO) – OOCIO)

OOCIO הינו שולחן העבודה של המנמ"ר. בניית OOCIO משלבת Best practices בהתאם לרמת הבשלות והצורך של הארגון עבורו בונים את הפתרון. פתרונות ה- OOCIO של Proceed משלבים יידע וכלים טכנולוגיים בתחום ה- BI.

הפתרון מאפשר למנמ"ר לקבל תמונה רוחבית על פעילות הארגון המשלבת מימדים רבים, ביניהם מימדים תפעוליים, איכות וזמינות שירותי ה IT, מצב הפרויקטים, מצב תהליכי ה-QA בארגון ועוד.

Proceed יצרה שיתופי פעולה בתחום ה- OOCIO עם חברות גלובאליות, שלהן ניסיון ו- Track record מוכח של יישומים מוצלחים בעולם.