אנליטיקה עסקית – CB-4

  • C-B4 הנו כלי לחיזוי וניבוי המבוסס על איתור תבניות וקשרים בין פרטי מידע ותהליכים מורכבים ברמה  הנמוכה ביותר.
  • C-B4 מאפשר לנתח נפחי מידע משמעותיים (Big Data) בזמן קצר ביותר.
  • C-B4 מאפשר לזהות הזדמנויות עסקיות בזמן קצר לצורך שיפור מתמיד של הביצועים העסקיים.
  • הרצת C-B4 היא אוטומטית מלאה, באמצעות המשתמש, ללא צורך בתמיכה שוטפת של אנליסטים\ אנשי IT לצורך תחזוקתו והרצתו.
  • C-B4 הוטמעה בעשרות ארגונים בארץ ובעולם בתחומי הקמעונאות, בנקאות, תקשורת, ביטחון, תעשייה ועוד.

בעוד שכלי ה BI  המסורתיים מציגים התראות, איתור בעיות באמצעות מערכות קוביות רב ממדיות, דוחות אד-הוק המתייחסים לבעיה ממוקדת במהירות, ודוחות סטנדרטיים, האנליטיקה העסקיתמתחילה במקום בו מסיימים הדוחות את תפקידם והיא עוסקת בבעיות אופטימיזציה, מפעילה מודלים של כריית מידע, חיזוי וניתוחים סטטיסטיים, המציגים את ההזדמנויות הפוטנציאליות לקידום העסק.

אנליטיקה עסקית - CB-4

 

HMS  מאמינה שעל מנת שהארגון יוכל להמשיך ולהתקיים בסביבה התחרותית המאפיינת את המאה 21, עליו לאמץ חדשנות תפעולית על מנת לתרגם אותה לחדשנות עסקית.

לשם כך, HMS מציעה לארגונים לשלב בתהליכים התפעוליים כלי לחיזוי וניבוי מבית C-B4 בעל יכולת להצגת המלצות עסקיות ברזולוציה הנמוכה ביותר (כגון רמת לקוח, רמת עסקה, רמת תיק אשראי וכו') לשם:

–        שיפור חווית לקוח

–        פנייה ממוקדת ללקוחות בעלי מאפיינים ייחודיים

–        הגברת פוטנציאל הגביה של חובות אבודים

–        ביצוע חיזוי לשימור לקוחות

–        פיתוח מוצרים ייחודיים מבוסס על איתור\אפיון סגמנטים (לקוחות) חדשים בארגון

–        חיזוי נטישת לקוחות

–        איתור פוטנציאל צמיחה

–         ניתוח הרגלי צריכה לצורך פיתוח מוצרים ייחודיים

–        תכנון מבצעי מכירות והקטנת חוסרים

–        ביסוס החלטות על עובדות ולא על אינטואיציה

 

C-B4 זכתה בשנים האחרונות במגוון תארים ובהכרה בינלאומית מחברות מובילות בעולם

C-B4 is the winner of the IBM SmartCamp Israel 2011

C-B4 wins Innovation section, Dealmakers Summit, 2012

C-B4 is the winner of Nokia Siemens Networks Promising Startup contest, 2013